Logo


#DBRMPP


GOŚCINNIE

PROJEKT SCENA W GALERII

#DBRMPP
Scena w Galerii

[PI]    20.01   |  19.00
Bilety:
Bilety normalne: 20 zł
Bilety ulgowe: 15 zł








UDZIAŁ BIORĄ

 

Katarzyna Gorczyca

Oskar Malinowski

- - -

​Katarzyna Gorczyca i Oskar Malinowski koncept

Maciej Kosteczka scenografia / reżyseria świateł

Jakub Urbański video





ŚCIEŻKA SZTUKI



PLAKAT / ULOTKA



#DBRMPP

Spektakl #DBRMPP inspirowany jest utworem Doroty Masłowskiej Dwoje biednych Rumunów mówiących po polsku. To balansująca na granicy wzruszenia i dobrej zabawy podróż po świecie kiczu, opowieść o szybkim zaspokajaniu potrzeby bycia-z-kimkolwiek. Artyści stwarzają obraz ludzi bezradnych, który uwodzi publiczność swoją błyskotliwością i sugestywnością. Choreografia spektaklu została nagrodzona na Warszawskiej Platformie Tańca 2016 oraz na Krakowskim Konkursie Choreograficznym „3…2…1… TANIEC”.

„#DBRMPP", autorski projekt Katarzyny Gorczycy i Oskara Malinowskiego, czas trwania: 40 min.

Spektakl jest pokazywany jako jeden z sześciu gościnnych na Scenie w Galerii podczas przeglądu TU i TERAZ realizowanego przez Teatr Śląski w styczniu i lutym 2017. Bilety kosztują 20 i 15 zł. Polecamy też kupno 1 łączonego biletu w cenie 45 zł, który umożliwa wejście na 3 wybrane spektakle przeglądu dla 1 osoby (poza tytułem Zespołu Śmierci i Tańca).


Partnerzy:

Centrum Sztuki i Rekreacji MOVYTZA




Nagrodzone Sztuka Współczesna Wydarzenie Gościnne



KOMENTARZ MEDIÓW

...w przypadku #DBRMPP, gdzie nawet bez znajomości dramatu można wyraźnie zobaczyć zarys historii, choć ma ona jednak nieco inny wydźwięk niż pierwowzór. To historia kiczowatej pary w kiczowatym świecie. Ona – lokalna Lolitka, on – brudny i w dresie. Choreografia Katarzyny Gorczycy i Oskara Malinowskiego ma swoją wyraźną dramaturgię – pokazuje spotkanie tych dwojga, podobne do nich samych: nieskoordynowane, impulsywne, niedojrzałe i podszyte napięciem seksualnym, które zresztą zaraz zostaje mechanicznie rozładowane. Zmęczona para pada bezwładnie na podłogę, nie jest już w stanie nadążyć za tempem wszystkich zabijających pustkę rozrywek, które sami sobie narzucili.
Aleksandra Spilkowska, portal Teatralia